banken och kandidaten. sitter i samma båt!

hejsan!

Vad tycker ni om min nya header? jag blev supernöjd. gjorde den halv 1 inatt tror jag det var.

varit i skolan idag och jobbat med uf. Gabbi och jag var på banken på eftermiddagen och öppnade ett bankkonto och fixade lite med det. gött att man fått det fixat så man kan beställa kassarna och att han tyckte att det var en bra idé med.

Hade fått ett mail förut på min jobbmail där det stod att huvudtränaren och en annan tränare som har en massa ansvar tyckte och ville anmäla mig som kandidat till ungdomstinget för unga ledare i friidrott. dom tyckte att jag var en bra kandidat. vad tycker ni, ska jag göra det?? kolla länken till sidan om detta. www.ungfriidrott.se

måste sätta mig och plugga matte eftersom jag har prov på torsdag och jag har inte börjat plugga än. orkar inte. vill skita i det men det är inte jag att göra det så jag måste sätta mig och plugga nu, nu , nu!!!

Ullared senare idag med mattias igen tror jag. för mig att han sa på vakna imorse att han skulle vara med. någon som såg på det imorse? haha!

Kram

 


Vi fixade dosa till gabbi eftersom jag redan hade en för mitt prevata bruk. imon ska vi beställa kassarna. Jippi!


Kommentarer
Postat av: becca

I like your header :)

2009-11-09 @ 19:47:17
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0