förgyller mig dag... dumma röda prylar!!

hejsan!!

Ett tag sedan jag bloggade nu faktist. men har liksom inte haft tid om man får bortförklara sig med det.

i lördags firade vi Lina som fyllde 18 och kvällen slutade inte hemma hos henne. vart tror ni då den slutade?;9
Tack för en underbar kväll allihoppa!!

Ska köra landsväg imon bitti vid kvart i 8 och så ska vi köra ner till varberg, fika och sedan tillbaka.. de är två körelever i bilen så den ena kör dit och den andra kör hem. enkelt eller hur.

Jag stör mig på sådana människor som redan julpyntat och satt upp granen. hallå, jag blev sur idag när jag gick ur hissen i skolan och jag ser att dom håller på att klä granen för fullt. Kan det inte få bli kallt innan man börjar dra fram alla dessa röda ting som man måste konka fram varje vinter. Ok, jag låter som en julhatare men det är jag inte. jag gillar bara inte när man ska överdriva julen och börja pynta och dona två månader innan.

fick till min stora förvåning reda på att det faktist är 1 advent på söndag och jag tycker det känns som att det inte var länge sedan som jag gick runt i bikini och njöt av vad som kunde vara mitt sista sommarlov. tiden går så fort nu för tiden så man hinner inte tänka och reflektera över allt. jag skulle vilja att tiden kunde stanna upp ett tag så man hann med allt som man skulle vilja göra innan det blir försent.

dags att sova så man är utvilad imon och man ska sätta sig framför ratten. hoppas att jag slipper köra först. undra vem som jag ska köra med, och vem den andra eleven är.. jag vet inget alls. känner mig helt ovetande om vad som väntar mig. och jag som är kontrollfreak.
Hoppas det går bra med det tror jag. det gick ju bra på halkan så varför skulle det inte gå bra nu. ioförsig så kör man ju ute i riktigt trafik på landsväg och inte som halkan där det ena man kunde möta på vägen var lite koner och pinnar som stack upp ur marken som skulle immitera älgar, bilar och stoppskytar. men det ska nog lösa sig ska ni se. meddelar imon hur det gått på min lilla tripp.

Kram Jos


sådant kan man få se en helt vanlig dag när man sitter och väntar på bussen när man är på väg till skolan. fatta att det förgyller dagen för en person som har som en dröm att någon gång i livet få äga en egen lite metallic blå bubbla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0