Hårt arbete och bra insats.

dagen ja, den har varit som den har varit om man säger så...

sovmorgon till kl. 1.
gick faktist upp vid 10 för att kolla när kissie skulle vara med på "efter tio". tänkte kolla hur hon betedde sig. men människan dök fan inte upp. hallå.

matteprov på "förändrig till derivata". erkänn det lät proffsigt. eller ej, vet inte hur det gick med det provet igentligen. kände mig inte bra varken igår eller idag så orkade inte plugga så mkt.

företagsekonomin var som vanligt. satt och konterade med moms och snackade hemlisar med petra och pernilla. vi är ett bra F.E.B-team.

barnträningen var det bara 8 på idag. många som skulle ta vaccinet för A(H1N1) men det var rätt skönt ändå:P

suttit och affärsplanen nu hela kvällen för att försöka få ihop det på något sätt. vi har en del kvar att göra om jag säger så en har gjort en del så det är bara en del kvar.

gabbi, jag beordrar dig till att ta med dig bullar på måndag. du ahr sagt det länge nu och vi har faktist deadline för affärsplanen på måndag och du är VD. så du måste belöna oss för hårt arbete och bra insats. så de så. eller hur lina och becca?

Nu ska jag sova. eller först kolla igenom religionspowerpointen:P

kram



denna boken bekant? den är det för mig, ska ha prov i ur den nästa vecka.
debet & kredit är det jag kommer att leva av nästa vecka akta er, ni kanske blir indelade i fack.


Kommentarer
Postat av: becca

jaa, ni kan äta bullar och tänka på mig medan jag ligger på opration :(..

2009-11-12 @ 23:59:43
URL: http://lovelybecks.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, företagsekonomi!

Den kursen har vi inte förrän nästa termin igen :P

Dock är läraren (han har varit med och skrivit boken) väldigt dålig!

2009-11-17 @ 11:41:55
URL: http://mickavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0