Ja till A(H1N1) vaccin.

Tjoo!!

ska bara meddela folket att jag har bestämt mig. jag ska vaccinera mig mot A(H1N1) annars kallad svininfluensan. har varit strångt imot det jätte länge men det kanske är lika bra att jag tar det för kommer ångra mig om jag inte tar det och jag av någon anledning skulle få den.
Men de är de att jag har aldrig haft inluensa så jag kanske inte har så lätt att få denna då? eller är det kanske bara för att jag har tränat så mycket innan så att jag har haft så stark immunförsvar att jag inte fått någon inluensa?.

Lappen till skolan ska vara inne imon så får lämna in den med ett kryss vid rutan med ett stort JA!

Imon blir det matteprov, företagsekonomi och barnträning. får ta och planera träningen imon förmiddag, börjar inte förrän kl. 1. skönt!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Ja, du, efter många timmars pysslande så går det. Jag funderar på att ta det eftersom det blir rätt mycket krogen på helgerna och det har spridits jättesnabbt nu så ja, får se hur jag ska göra. Dem har gjort världens uppståndelse om det och får det att låta som en epidemi, man dör av allt, så tycker jag om det :P

2009-11-12 @ 16:33:12
URL: http://storyofcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0