lalallaalaaaa!

Tjoo!!

ett bra tag sedan. har inte haft tid och ork att skriva. fast igentligen har jag typ inte varit i skolan de senaste dagarna så mycket men ändå har det inte blivit.

Körde halkan igår. det var skitskojj ska jag bara meddela:D

imon ska man hem till Lina och fira henne för hon fyller 18 år. tror jag har firat alla sedan för detta året eller?:S är det någon som jag missat?

sitter och kollar på Idol mellan jag skriver här. inte kollat på det denna gången. har bara kollat på ett program innan då det var mickael Jackson tema. såg föresten världens coolaste tavla med han idag.

ska kila..

Kram!


Kommentarer
Postat av: Becca- lever livet på mitt sätt. . .

JAA, jag såg också en cool tavla med honom idag haha XD

2009-11-20 @ 23:35:12
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0