mattepluggets startskott borde panga snart!

Matte pluggandet har inte dragit igång än. känner mig inte motiverad till det. är det fel?
var på utvecklingsamtal förut. klagade lite på en kurs som vi har att jag tyckte det var dåligt att vi inte hade gått igenom vissa saker som jag hade velat. men blev glad över att han sa att den kursen kommer att ta slut till jul så då slipper vi den. jippi!!

idag är det bonde söker fru på tv om gång brukar kolla på det. kollar när jag hinner och kommer ihåg det. men idag tror jag att jag ska kolla för att komma ifrån matte-plugget.


någon mer än jag som nästa har glömt bort första säsongen? första säsongen på sådana program är alltid bäst!?

kram Jos


Kommentarer
Postat av: Filippa Melen

FIN BLOGG JOSSE DU BLIR 1 I BLOGG LISTAN KAN JAG TÄNKA MIG:P<3

2009-11-21 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0