skolan = 30min

goddagens!!

idag var jag i skolan i en halv timme. helt onödigt asså, men sånt är livet.
körskolan ringde till mig idag och frågade ifall jag kunde köra imon istället kl. 8 på mogonen. Hallå! kl. 8 när jag inte börjar skolan förrän kl. halv 3! orka!

Nu hade jag tänkt att träna lite innan jag börjar att plugga till företagsekonomi-provet. 

kommer nog att ha med lite träningsinslag här hädanefter för att få en liten nich på bloggen. kanske även inspirerar andra. vem vet;)

träningsprogrammet är skivet så nu är det bara att sätta igen. dagens tema:

 Styrka och kondition 

återkommer med träningsprogrammet och hur det gick.

blir att träna till europes nya skiva. skulle bara meddela detta.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0