Stressen har slagit till på ett fik i Åsa centrum!

 

hejsan!

dagens landsvägs körning gick jätte bra. fick köra på hemvägen och allt gick hur bra som helst. fick köra både omkörning på landsväg och motorväg och så körde vi höger och vänstersväng på landsväg. Vi stannade och fikade i Åsa. det roligaste hon som serverade oss när vi fikade verkade vara så stressad så hon visste inte var hon skulle ta vägen även om det inte fanns några andra där vi var.

suttit med arbetsmiljö uppgiften och nu funderar jag på att göra ett distans-test eller två med körteori.

ska bara meddela alla att jag har inte mycket kvar på mitt körkort nu. snart är det utbildningskontroll innan man kan boka tid för teori och uppkörning. Jippi!

min lilla far ska på hockey idag och gissa vem som skulle vilja vara med och se den matchen. Jo, jag! är avis som tusan!

vi behöver lite hjälp till vårat uf-företag. vad skulle vi vilja ha av dessa alternativ som tryck på en tygkasse??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0