träningspass nr. 1

tillbaka!

körde ett rätt så intensivt pass idag

uppvärmning:
5-10min cykel

stretch + rörlighet

styrka:
- bål - fot - programmet
- cirkelstyrka.

(båda dessa programmen har jag tagit från mina gamla träningsprogram från när jag tränade i Ullevi)

kondition:
- cykel 10min (körde 1min snabbt , 1 minut långsammare i intervaller)

styrka:
- 80situps (raka/snea)

stetch


musik kör jag med när jag tränar för att jag läste i en av mina friidrottstidningar att om man använder sig av musik ökar det prestationsförmågan och man presterar bättre. Tänk på detta!


nästa träningspass som jag kör kommer jag att köra på torsdag då jag har barnträning. tänkte att jag skulle köra träningen med dom. det är både bra för mig eftersom då får jag träning samt att det är kul för barnen för då får dom se att vi tränare med kan. att vi inte bara står vid sidan av och beodrar dom att göra saker.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack :) Jag velar fram och tillbaka liksom :P Jag har inte haft pengar på min mobil så därför "dissade" jag ditt sms häromdagen. Jo, visst!

2009-11-19 @ 19:41:31
URL: http://storyofcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0