UF - vad tror ni att det kan vara. bara ledtrådar kan ge svar!

Jag tänkte att jag skulle skriva lite kort om vårat UF-företag.

Företaget består av.
jag (josefine), Gabriella, Lina och Rebecka.

jag tänker inte avslöja vad vi håller på med än eftersom vi inte fått produkten en och kunnat färdigställa den.

jag kommer att göra detta lite som en följetång ett tag och så kommer jag att lägga upp bilder på de färdiga produkterna så kanske ni ser någon ni vill ha och vill köpa.. låter som en toppen idé.

jag kan ge er en ledtråd på vad det kan vara för någonting:

" den kan vara användbar när du går och handlar. den ser inte ut som någon annan och du kommer vara den ända som kommer gå runt med just det på din. du sparar pengar när du går och handlar men du kan lika gärna ha den som ett komplent att ha med till skolan."
tror faktist att någon kan lista ut vad det är för någonting som gömmer sig bakom denna ledtråd.

mer information får ni senare och längre fram. kommer lägga ut en logga och berätta när affärsplanen äntligen är inlämnad.

tycker faktist att detta verkar rätt så kul att vara lite hemlighetsfull och man måste luska i vad det kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0