vad ska jag göra?

Jag börjar tröttna på Detta nu asså. Ska man behöva Byta blogg och Göra en nu för Att jag ska Få den som man vill ha den?
Fortfarande kan Inte Byta Någonting som har med utseendet och så Att göra med bloggen for da blir den konstig. kanske man ska Byta till blogspot.com.

Hmm, vad tycker ni Att jag ska göra? Några Förslag?

¤ dagen har Betått av möte med konststudenten som vi ska Samarbeta med i vårat UF-företag.
¤ Lina och jag satt på donken under håltimmen och snackade om allt Mellan himmel och jord.
¤ mattelektion med ny lärare. Hör och Häpna, den var bra.
¤ jobbade matte hemma. gjorde 19 tal och jag förstod vad jag gjorde tack vare nya läraren. + Till henne!

Ska se om man kan Göra Någonting på religionen Innan man går sig och knyter.

kram


Kommentarer
Postat av: Becca- lever livet på mitt sätt. . .

blogspot suger hahaha :P.. men du får la ta den mallen du hade från början för att de ska bli som det var kanske ?!

2009-11-27 @ 09:02:25
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0