varför inte bara släppa in mig?

kvällsinlägg.

ped.led lektion på morgonen med en föreläsare som bara klankade ner på tjejer/kvinnor. sånt gillar jag inte. höll på att somna på lektionen av trisstess.
direkt efter åkte jag till körskolan och skulle ha körlektion. skulle köra 12.10. men när kommer min lärare!? 12.30 fatta att jag var sur då eller. sedan sa han att vi bara skulle köra i 40minuter för att han inte skulle få en helvetesdag.. Men hallå, borde man inte hålla tiderna bättre?!

Skulle in till banken när jag kom hem men när jag stod utanför och ringde på för att komma in släppte idioterna inte in mig. hallå är dom dumma i huvudet eller? som att kunderna vill komma tillbaka om dom inte behandlar dom bra? sedan var hon som hjälpte mig snofsig och dryg. usch,. ingen bra bankdag idag. igår gick det ju bättre som tur var. men en liten bank kanske inte har resurer för att kunna behandla kunder bra och ge bra service. :S

ringde till en apu-plats förut men dom kunde inte ta imot mig. det enda stället på de fucking jävla webben som jag ville/skulle kunna tänka mig att vara på så kan dom inte ta imot mig. åhh. får skaffa mig en på egen hand på något sett. Vill absolut INTE vara i en butik igen. det är inte därför jag valde den utbildningen för att stå och röttna i en butik.

Pluggat matte men har ingen energi eller motivation. så jag kokade lite te och tände lite ljus för att få upp stämningen lite, det hjälpte faktist lite ska jag erkänna. mycket trevligare. Man känner sig inte så ensam när man har tända ljus brevid själv ärligt talat. man måste ju hålla koll på dom och då känner man sig inte ensam. haha knäppa tankar man kan få.

Nu ska jag snart sova. jag har lagt mig sen två dagar irad och det har resultat med att jag fick springa till bussen imorse för jag var så seg i starten. ville bara sova.

lägger upp lite bilder på min vän ljus och lite annat smått och gott:D


såhär kan det se ut när jag pluggar. lite saker här och där och ljus och en goo kopp med grönt mango tee!


Jag in min mössa jag fick när jag fyllde år. åhh. i like it.
(om man tänker efter så är det faktist en båtkompass eller någt liknande som bild på mössan. så mej)

Kram..

Obs, jag förstår om ni reagerar på att jag är rätt så aggresiv i mitt inlägg idag och skriver massa dåligt. har en dåligt dag och lite annat. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0