weekend!

hejsan!

helgen har gått i ett rasande tempo. har ju nästan inte hunnit att blinka. vad har jag gjort under denna helgen.
joo, jag har faktist hunnit med rätt så mycket.

i lördags var jag på kunskap och framtidsmässan på svenska mässan för att kolla på olika alternativ till efterstudier på högskola o.s.v.  Ett program som jag fasnade lite extra för fanns i Halmstad så det kanske blir att man flyttar dit. man vet aldrig.
var med johanna senare på kvällen och vi snackade gamla minnen och var allmänt knäppa som vi brukar vara när vi ses.

idag, söndag har hela dagen ägnats åt tränarutbildningen för 10-14år. sista dagen på den så ny är man färdigutbildad tränare för att få träna dom med. det är rätt så skönt faktist. den höll på mellan 10-17 och sedan var det bara hem och äta och sedan dra till lina och arbeta med affärsplanen. den ska vara inne denna veckan så det måste göras.
satt  från 18-21 i fredags och jobbade med den. det tar mer tid än vad man tror om man säger så. undra ifall vi kommer att tävla?:S

mitt mål med denna veckan är att jag ska sprukturera upp min vecka bättre så jag hinner med det jag vill. jag skall lägga in så jag tränar hemma minst 2ggr i veckan för att få en regelbunden motion och så har jag ju prov denna veckan i företags ekonomi så måste lägga upp ett schema på hur jag ska plugga till det provet.

Juste, vill glädja alla med att jag fick faktist G+ på matte provet som vi hade i torsdags "förändring till derivata"

Nu ska jag kila i bädd för imon blir det en jobbig och hektisk dag må jag tro..

LYCKA TILL BECCA SOM SKA OPERERA SIG IMON:D det kommer att gå bra gumman. [PUSS TÄNKER PÅ DIG HELA DAGEN. eftersom jag inte vet när det kommer att ske;) ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0